fredag 26 oktober 2012

Fredag...

 
 
...Ja en kylig men strålande fredag,
 Underbart vackert!!
 
O visst hoppas vi på att helgen bjuder på lika underbart väder??
Kylan gör mig ingenting, bara solen skiner!!
 
*
 
Här i huset har FrökenKnopp dagit igång
golvmålning i Tvrummet!!
 
Vilket resulterar i nästintill kaos i hela huset,
men ur detta kommer ett ljust o vackert resultat..
Jag lovar!!
 
Två stryckningar kvar, o sedan till den där tråkiga väntan....
Ja, väntan på att det ska härda ordentligt innan man kan börja greja
o fixa o "pynta" till det ni vet?!
 
Men den som väntar på något gott...
 
 
 
... o till något helt annat gott!!
 
Ikväll mina vänner är det Jag, Min Målar pensel, ett glas rött
o det här...Mmmm...
 
 



FredagsKramar
Elin

16 kommentarer:

Clara Malvina sa...

Mmm så smarrigt!!!
=) Ha en toppendag!

Kram på Dig!

Anonym sa...

Mmmmm,har precis läst och sett ert vackra hem i lantlivs julspecial!
Ha en härlig helg!
M i Piteå

Johanna sa...

Låter väldans trevligt det där! Vi behöver också behandla golv här hemma, har sagt till sambon att det måste bli innan jul:)

Kram Johanna

Villa Björkenäs Backen sa...

Hej fina Elin ! :)

Här råder det nog det samma ....tänk så knasig man kan vara att det kan vara rena Terapi ;)
Fina bilder !
En härlig helg önskar jag dig ! :)

Med varma helg kramar Sirpa

Unknown sa...

Nice photos
hugs
Mari

Unknown sa...

Nice photos
hugs
Mari

Sofie sa...

Vilket fint reportage från ert hem i Lantliv! Njöt av varenda bild, ni har det så fint hemma :-)

Kram, Sofie

Photo by Maria sa...

Blir kanonsnyggt med det vita golvet.. Målade golv vill ju jag med ha men det får vänta ett tag.. Får se om vi kan få vardagsrummet klart i rimlig tid först ;)

Njut av det goda ikväll..

Kram Mia

Vitspets sa...

Ja nu hoppas vi på bra väder i helgen
Kram Karina

Rosa i huset i vitt sa...

Kikar in och önskar dig en trevlig helg
kram Rosa

Anette-Ljusa drömmar på landet sa...

Hej Elin !
Vilket vackert reportage från ert hem ..satt och läste Lantliv på lunchen...superfint verkligen !!!!!

Kram Anette

LOPPISLIV sa...

Mmmmm mums och mys säger jag...fniss, har samma "tema" dvs brie och fikon även på min blogg ikväll. Måla lugnt nu :-)

Kraaam Paula

Läser här ovan att ni är med i nya lantliv...ohhhh så spännande!!

Källeboda lantliv sa...

Mm vad gott ! Fredagen bästa dagen om man är ledig i helgen .. Spännande med nymålat golv ! Du .. Lyktorna blev Jättefina i trädet .. Tack ! För tipset ...njut av din helg .. Alltid lika kul att se dig .. Kram jeanette

Ulrikeღ sa...

...schönes Wochenende, mach es dir kuschelig...

liebe Grüße
Ulrike

Anonym sa...

Verklig roligt att se er i Lantliv

Rustic Vintage Country sa...

Lovely and yummy! x