fredag 21 november 2014

Fredagskväll....


...Ja här hemma har jag o flickorna tagit fredagkväll!!
( medans J flyttar kor o "nattar" de andra djuren )

Ljusen är tända, myskläderna på o
en pizza med massor av gott 
är på väg in i ugnen!!

*

O efter en vecka med förkylning o jobb så känns 
helgen mer än välkommen!!
Men innan vi tar helg på riktigt ser jag först fram emot roliga
 timmar på jobbat imon!!




Förra åretsfavorit lyser även i år..
Ljuva ljuspåsar!!

*

Önskar er alla en underbar fredags kväll!!

Elin

5 kommentarer:

angie sa...

danke für die inspirationen!!! einen schönen freitag wünscht angie

House and Garden by Bia sa...

Fina ljuspåsar...trevlig helg önskar jag dej!
Kram från bia

Photo by Maria sa...

Så fina de påsarna är..
Skäms nästan att säga det men jag har inte varit på ditt jobb på hela året, måste ju ta mig dit en dag..

Hoppas du haft en fin helg..

Kram MIa

Gjuterian sa...

Förstår att dessa är en favorit. Så fina i sin enkelhet.

Kram från Helen

Robin Johnson sa...

Lovely!